11 oktober 2010

Some dinner and a movie..

Det bästa med hösten är verkligen att man inte behöver ha dåligt samvete över att man sitter framför tvn och myser ner sig med en bra film. Det är just vad jag och älsklingen hade tänkt att göra ikväll.

Idag har jag varit på jobbet en stund och därefter bar det av hemåt för att vila min inflammerade skuldra. Mamma ringde och väckte mig runt fyra och lockade ner mig till kondis på en fika med henne Kajsa och Mattias. Det var riktigt trevligt och jag och Mattias kom därifrån en bil rikare. Jag ska ju börja köra seriöst nu med körkortet och älsklingen ska ju lära mig så mamma och pappa gav oss en liten bil. Kanske inte den snyggaste och nyaste bilen men den fungerar att köra runt i vilket är syftet.

Men nu ska här lagas Spagetti med köttfärssås och sen blir det Batman Begins då vi kände ett sug efter en lite äldre film.

Have a nice evening!

2 Era tankar:

Elin sa...

Haha..old movies rocks!! Vi såg Fight club häromdan!

Maria Flinck sa...

guess u dont need my help then..