07 december 2008

Avslutet på ännu en helg..

Vet fan inte hur jag orkade jobba idag. När min klocka ringde imorse ville jag bara dö.
Men man klarar mer än vad man tror! En riktig kämpe! Satt på jobbet och funderade på hur små saker kan göra en så lycklig. En liten gest kan förändra ALLT!
Hur något billigt kan vändas till något inte lika billigt.

Efter denna jobbiga dag fick man en mys kväll med några av mina stjärnor. Middag och prat om julklappar! Och om de är något jag älskar mer än shopping till mig själv, så är de att shoppa till andra. Den känslan som infinner sig när man slagit huvudet på spiken, hittat rätt! När man har den sak som man vet att personen ifråga kommer att älska lika mycket som du älskade att köpa den till henne/honom. Så ne allt som allt en lyckad dag med ett underbart avslut på ännu en helg..


0 Era tankar: