04 december 2008

Det blir aldrig som man tänkt sig..

Alltså de va en riktig toppen dag idag.. Men den blev inte som jag och Maria planerade den.. Maria hämtade upp mig och överaskade mig men en helt egen skiva som hon knåpat ihop för min skull! Så omtänksam vän har jag! Fick äntligen träffa lilla Greta som var så sjukt söt fast hon inte gillade mig i början. Vi åkte en sväng till stallet där jag blev total attackerad av den största hunden jag någonsin sett!! Detta resulterade i att jag stannade kvar i bilen med Greta som skydd. Efter de blev de frukost på BK i brist på annat. Tjejen i kassan var ju total körd och lyckade ge både mig och Maria helt fel mat men fega/lata som vi är orkade vi inte gnälla. Åkte därefter hem till Elin där vi satte på Hitta Nemo och somnade alla tre. Lyckat gäng vi är!
Sen bestod kvällen av att hjälpa T som precis har flyttat att packa upp alla dessa oändliga lådor med allt från välbehövliga prylar till gammalt skräp från sommar -79.
Imorn blir de jobb och packning inför kryssningen i helgen.
Nighty night!

0 Era tankar: