17 december 2008

Surrealistisk familj

Alltså i min familj kan vi aldrig hålla sams, inte ens när vi ska köpa en present till min lillesyrra..
Vi åkte iväg och redan i bilen börjar bråken..
Vart vi ska åka, hur man ska komma dit, vad det får kosta osv osv..
De slutade med att vi åkte och kollade pis till hemmet istället.
Jätte tråkigt då jag fortfarande inte mår helt hundra och bara skulle följa med en snabbis för att se till så att allt gick rätt till..
Men eftersom vi inte kunde enas får de bli en ny tripp på freda efter jobbet.
Ska försöka se till så att de bara blir jag och pappa denna gång, blir mindre tjafs då..
Kvällen spenderas hemma hos älskade Lorr och Niklas.
Ska inviga att jag kan äta mat igen med hemmagjord pizza som jag och Lorr gjort tillsammans och sedan blir de film mys med Eagle Eye..
Imorn blir det jobba igen!
Ska faktist bli kul att komma in i rutin igen.
Ne men nu ska jag springa och kolla om pizzan är klar snart..
Jag dör av hunger..




0 Era tankar: