29 december 2008

Tillbaka till vardagen igen!

Har haft en toppen helg..
Varför måste man tillbaka till jobbet igen?
Ville vara ledig ett lite tag till.
I fredas blev de lugna gatan med filmkväll hos Lorr och Niklas med grabbarna.
I lördas var tanken att jag bara skulle sitta hemma då jag fortfarande var sliten från juldagen.
Men Maria lockade med mig till Kc och förfest hos hennes vän Josie.
De blev en lyckad kväll med lite väl mycke dricka..
Men en väldigt bra avslutning på kvällen hemma hos J.
Gjorde bort mig lite då jag sprang på A från jobbet på KC.
Började snacka och kanske blev de lite för mycke snack förlåt för de E.
Fick stå och skämmas idag när han kom in på jobbet men han skämdes nog lika mycke så det
var iallafall en stor tröst!
Igår bled de en riktig slapp dag. J skjutsade hem mig vid två sen
blev de sova lite och sedan middag med Anncha på Tiger.
Pernilla kom ner och mötte upp oss drog med hem och tog de lugnt.

Ikväll blir de nog filmkväll med Maria om hon har tid??



0 Era tankar: