02 december 2008

Tusen bitar

Ibland känns det som att de skulle behövas flera Carro för att hinna med allt, idag är en sån dag. Ändå har jag legat hela dan i sängen och gjort absolut ingenting.. Skulle egentligen behövt plugga lite, städa, hjälpa T med flytten, Planera med stjärnan om klädval inför helgens kryssning och kanske träffa M en snabbis som jag har lovat hur länge som helst nu. Men inget sånt orkar jag idag.. De är så tråkigt att vara sjuk, enda positiva är att man får vara hemma från jobbet! Som tur är kan man alltid klicka hem lite roliga grejer på nätet.
Lyckades med att hitta allt jag hade kvar av julklapparna på internet så nu är jag äntligen klar! Det blir inge julklappsstress med Maria dan innan jul som alla andra år.. Rätt skönt! Inte för att shopping med Mali är hemskt snarare tvärtom, det är något av de bästasom finns men inte dan innan julafton. Ne men nu ska jag lägga mig i sängen igen och kanske ta och kolla på twilight för tionde gången, den är så sjukt bra men tyvärr är de nog bara jag och M som förstått de.

0 Era tankar: