05 december 2008

So much to do, so little time...

Gud vad jag hatar att stressa men ändå sitter jag här i sista sekund och packar när klockan är halv sju på morgonen. Visste redan igår om att jag bara skulle hinna hem en snabbis efter jobbet och därför borde jag ha förberett allt redan igår kväll.. men datan och sängen lockade alldeles för mycke. Idag blir en total stress dag! Ska åka till jobbet om en kvart jobba till halv två, hinna åka förbi och hämta upp packetet från asos med alla skor jag och Maria beställde. Bestämma mig för vilka skor jag ska ta med mig, jag lovar inte lika lätt som det låter! Sen ska vi ta tåget in till hamnen och sen bär det av på kryssning! Ska bli toppen kalas faktist. Ser fram emot kvällen som nalkas hoppas man bara inte blir allt för kalas och inte ramlar av båten. Ska försöka hitta en ny parfym. Nytt liv ny doft känns helt enkelt som ett måste.
Men vi hörs igen imorn om jag överlevt min resa över havet!

0 Era tankar: