18 december 2008

Hur blev vi antishopping?!

Maria och jag skulle åka efter jobbet idag och köpa julklappar till hennes familj..
Såg fram emot de jätte mycke!
Skulle bli täby och där kan man alltid hitta något till sig själv va min tanke.. Weii
Men Maria vad hände?
Vi var inte alls på humör för att trängas med alla andra julklapps shoppare och försöka komma på bra julklappar. Inte ens Bianco piggade upp speciellt mycket, vilket är väldigt ovanligt då jagoftast bli glad bara av att titta in genom skyltfönstret..
Kan ju iofs bero på personalen som bara var allmänt jätte konstig och frågade om jag och Maria hade ett tema på våran klädsel idag.. Ehh va?!
Vi hade inte så lika kläder de va leggings och ginalinnen som var lika, resten olika.
Efter att ha snurrat runt ett tag, mest på samma ställe bestämde vi oss för att dra till Ica maxi vis Stinsen och köra ett "ihop plock" de gick sisådär..
Så jag "lurade" tydligen med mig Maria vidare till rusta där de hade noll av vad vi letade efter..
De blev istället Toffefee till Maria och Disney chokladkaka till mig.
Produktiv dag eller hur..
Men sedan blev de pizza och sallad till middag och de va ett riktigt bra köp!

Löshår vi hitta på Rusta, Så söt Hello Kitty fläkt!
Lorr kanske vill ha?


1 Era tankar:

Maria Flinck sa...

Jag har ätit upp all toffifee.... :( och jag kommer att köpa som kofta som du har, ja har suttit o tänkt på det här nu... :) vadå, vi har ju miljoner likadana skor! ;)