15 december 2008

Feels like im dying..

Fikat igår blev kortare än planerat, då jag började må sjukt illa och fick kramper i magen.
Så dagen idag har varit så oproduktiv som de bara går.
Vaknade vid två tiden inatt av att hela rummet snurrade,
vid tre ringde jag till jobbet och sa att jag omöjligt kunde komma in.
La mig sedan och försökte somna, men hamnade i en dvala mellan sömn och vakenhet
där hela världen snurrade. Och så har det kännts hela dagen.
Har inte ens orkat prata med någon på hela dagen utan har mest bara legat här.
Mamma skar upp lite honungsmelon som faktist hjälpte en liten stund men sen kom illamåendet tillbaka. Pappa som alltid är så söt bad mig skriva en lista på vad jag ville ha från affären i matväg.
De blev blåbärssoppa, persika yoghurt, massvis med frukt och MER honungsmelon.
Pappa har lovat att han ska göra fruktsallad till mig imorn om jag mår bättre och orkar äta..
Ne men nu ska jag återgå till min dvala och hoppas på att jag vaknar upp imorn och mår prima!

Gonatt



0 Era tankar: