06 december 2008

Trasig ända in i själen, men oj så kul de va!

Har hunnit landa hemma igen! Faan vilken kväll de blev, kanske spårade lite där mot morgontimmarna folk somnade lite här och var istället för i sina egna hytter, men kul var det. Givetvis tyckte ju jag och Mali att man kunde våga sig på att ha splitternya pumps kvällen till ära. BIG mistake! Mina blåsor och Malis sår på fötterna talar för sig själva. Men de stoppade inte oss från att ha kalas skoj vi bytte bara till ett par mindre obekväma skor och fortsatte festen. När jag vaknade imorse hade jag noll koll på vart jag befann mig och hur jag hade hamnat där. Lyckades spåra upp Maria som hade sovit inne hos J och skaffa mig en nyckel till vår hytt. Vart min försvann har jag ingen aning om. Sen blev de fräscha upp sig och ta sig ut och jaga mat. Gick inte så bra med de sistnämnda, Maria och jag skulle aldrig klarat oss om vi fortfarande levde på stenåldern och man var tvungen att hitta sin egna mat. Efter en stund gav vi upp och skulle ner och vila lite men hytten var ju tyvärr upptagen så vi la oss i jockes hytt och tok dog. Sen blev de kareoke och häng i baren. Snygga JP bjöd på frozen strawberry daiquiri! Tack för de ;)

Minnesvärd kväll, oförglömliga karaktärer och alkohol i överflöd summerar kryssningen rätt bra!

1 Era tankar:

Maria Flinck sa...

I HAD TOTALLY FUN!! :D Nu e de stooora planer inför våren daarling!! Å DU SKA ME! ;D