30 december 2008

Thinking back..

Det här året har varit en bergodalbana..
Har förlorat en vän, funnit nya, återfunnit gamla och kommit närmare de som redan fanns här.
Fick mitt hjärta krossat, blev sviken och lämnad..
Men insåg tillslut att de är något alla människor går igenom.
Det är de som gör en starkare, som får en att uppskatta allt bra man faktist har i sitt liv.
Jag kan med all säkerhet säga att jag är förväntansfull över året som kommer..
Allt nytt som jag vill göra, alla resor, människor och upplevelser som jag ska försöka hinna med.

Men mest glad är jag över att Mali och jag har hittat tillbaka till den vänskap vi hade förut.
Utan din vänskap vet jag inte vad jag skulle göra!
Vem skulle jag annars åka på semester med och ha filmkvällar med i Spanien när alla andra jag känner förmodligen skulle velat gått ut. Du lyssnar alltid och förstår mig som ingen annan. Du försöker alltid få mig att se de bra med mig själv när jag mår dåligt.
Du säger alltid sakerna som dom är och försöker inte linda in nått. Och de älskar jag dig för!
Your my person what more can i say

Sen har vi min älskade Lorr.
En bättre syster måste man nog leta efter.. Du finns alltid där för mig och hjälper mig hitta rätt när jag kanske har gått lite vilse.Nicke nyfiken! Du är en underbar vän! Lite knäpp men framförallt den roliga i gänget!
Och du gör min syster så lycklig så man bara måste älska dig

Vackra Annelie jag är så glad att du äntligen har hittat någon som har hjälpt dig att se dig själv genom våra ögon. Att du äntligen ser att du visst duger och att du är vacker. Älskar dig!

Apa ja va kan man säga kanske inte alltid den smartaste av oss alla men man kan ju inte sluta skratta åt alla dina kommentarer som bara du kan komma med.. Men jag vet att de finns så mycket mer bakom den blåsta fasaden och framförallt att du är en väldigt känslosam människa.. Var inte rädd för att visa de ibland!

Bello.. Ja du är som min familj den människa som kanske inte vet allt om de som händer i mitt liv idag men ändå är du den som känner mig utan och innan. Älskar dig

Sist men inte minst har vi Sandra..
Du är den människan i mitt liv jag aldrig skulle kunna bli sur på.
De finns ingenting du gör som skulle kunna uppfattas som elakt eller egoistiskt.
Helt underbar du är. Älskar dig!


This year is gonna rock!

0 Era tankar: