16 juni 2009

3 days left!!

Jaha då är det redan tisdag, vilket betyder att det nu bara är tre dagar kvar tills jag sätter mig på planet till Spanien.

Vill att det ska vara fredag nu! Eller kanske inte riktigt än, har en del att kvar att göra innan det är dags att åka.

Dessutom har ju solen hittat fram vilket bara gör saken ännu bättre. Visst det blåser lite menhellre det än regnet som intagit vårat avlånga land den senaste veckan..

Packningen är inte helt klar och jag måste hinna träffa Tove, Anncha och Sandra innan jag åker. Dessutom har jag en massa annat kvar att göra som betala räkningar och städa lite till innan man kan bomma igen huset för semestern.

Som tur är kommer ju Lorr och Niklas att stanna här när jag har åkat så de kan ju fixa lite också. Men det mesta måste vara helt klart då jag inte vill lämna kvar allt till dom.

Men nu är det dags för en riktig brakfrukost med Maria som sitter här brevid och är hungrig.

See ya later!

0 Era tankar: