18 juni 2009

Perfect day with the best..

Vaknade runt tio och ville verkligen sova lite längre. Men hunden behövde gå sin morgonpromenad så det var bara att kliva i mjukisarna och gå en runda.

När ja väl var ute så var det riktigt skönt så min runda blev en riktig långpromenad, Mattis var dock väldigt nöjd över detta. Är glad att jag inte mötte någon då ag såg ut som ett vandrande spöke i mjukisbyxorna, tofsen mitt på huvudet och helt osminkad.

Sen blev det skynda hem och fixa mig då jag skule möta min moster klockan tolv. Hann med tåget men det var nära att jag missade det. Moster hoppade på i Helenelund och sen blev det möta upp Lorr inne på Östermalm.

Vi åt en riktigt god lunch på en Mongolisk restaurang och sen blev det shopping för hela slanten. Hittade mina skor från HM som jag letat efter och några små saker till som jag egentligen inte behövde men verkligen ville ha.. Bästa köpet var nog ändå ett par WOOOONDERFULL shoes från Scorett. Svarta skinnpumps med nitar och remmar. Låter kanske fult men det är det snyggaste skorna jag äger just nu.

Nu sitter vi här och myser och pratar gamla minnen. Snart är Pernilla här också och då blir det vaxning för hela slanten. Är lite rädd för smärtan, men klarade jag av smärtan efter operationen så klarar jag det här med... Hoppas jag iallafall...

0 Era tankar: