18 juni 2009

Bad planner.. Thats me!

Varför ska jag envisas med att lämna allt till sista dagen?!
Har tvättat, städat lite och börjat lägga fram kläderna som ska med.. Men ändå är jag inte klar!

Var även tvungen att åka till Helenelund för att hämta mitt leg som min moster fick med sig hem till sig då jag la min plånbok i hennes väska igår.

Men nu är jag hemma igen och huvudvärken sitter i som bara den. Stress är verkligen inte min grej. Inte heller blir det bättre av alla man "ska" träffa och man faktiskt inte har tid men ändå är det ett stressmoment då det känns som att man gör folk ledsna.

Men jag kan lova att det inte handlar om att det saknas vilja utan snarare tid då jag borde ha fixat det mesta redan igår. Istället åkte jag in till stan och stannade där till sen kväll och sen skulle middagen göras och givetvis blev det lite mys och umgänge på det.

Pernilla kom förbi efter jobbet och då skulle det vaxas så det fanns ingen tid kvar på dagen.
Dock blev det jätte bra efter en massa skrik och smärta. Jag gav upp typ fyra gånger och Pernilla och Lorr tvingade ner mig på bordet igen.

Stackars Lorr som hade kommit hit för att umgås och istället fick leka assistent till Pernilla. Men tack båda två!

Nu ska jag faktiskt vila en halvtimme och hoppas på att huvudvärken försvinner sen är det dags igen.. Packa, städa lite till, Fixa iordning sovrummet till Lorr och Niklas, Hinna äta något, hänga tvätt och bestämma mig för vilka skor som faktiskt inte får plats!
(Kanske har jag det inte så hemskt iallafall!)

0 Era tankar: