09 juni 2009

Tuesday going on Monday..

God morgon!
Då jag inte jobbade igår är hela jag inställd på att det bara är måndag idag. Riktigt skönt då helgen är närmare än vad huvudet tror.

Bara fyra dagar kvar tills semestern börjar och nio dagar kvar tills jag sitter på ett plan ner till Spanien. En massa planer inför ledigheten har jag gjort upp så det blir fullspäckad ändra fram tills jag åker.

Igår fick jag även reda på att hemresan från Spanien är samma plan som Lorr och Niklas. Alltså vi bokade inte tillsammans då vi åker dit olika datum, men nu slipper jag sitta i Madrid för mig själv utan det blir hela Dream Teamet som inväntar hemresan tillsammans, så bättre kan det inte bli..

Men nu är det dags att fokusera på att bli klar till jobbet. Dock hade jag ju räknat med sol och värme då meterologerna hade utlovad att sommaren skulle börja idag.. Men som vanligt är deras prognoser fel så de är bara att klä sig lite varmare och hoppas på att solen hittar fram bland molnen till i eftermiddag.

Have a nice one..

0 Era tankar: