12 juni 2009

Apa and Me, on a shopping spree..


Dagen har gått riktigt fort fram hängde knappt med innan den var over and done. På jobbet var det sjukt mycket att göra med folk som kom in hela tiden och man hann knappt göa allt annat som min "Kära" chef prackade på oss innan han gick hem.

Men E och jag rensade klart jordgubbarna, 16 lådor.. Det tog sin lilla tid kan man ju säga, tror att jag kommer drömma mardrömmar om dessa små bär en lång tid framöver.

Efter jobbet skulle jag egentligen med Pernilla och tatuera sig men då konturerna fortfarande inte läkt sen sist blev det inget tatuerande för vår del. Så vi bestämde oss för att åka till Kista för lite shopping.

Tog det faktiskt rätt lugnt på shopping fronten.. Det blev en stor och mysig Hood tröja som kommer värma mig massor under det kommande sommarkvällarna och även under flygresan till Spanien nästa fredag. Sen köpte jag ett linne med en jäääätte söt Voodoo docka och en T-shirt med liknande tryck. Hittade även ett par jätte fina solglasögon i lila och tillsist tre par leggings i kortare modell till sommaren.

Fann mina underbara ballerina skor som jag levde i förra sommaren men då min fot fortfarande är svullen vågade jag inte köpa ett nytt par då jag inte är säker på storleken. Får inhandla dom efter Spanien om jag inte hittar några ännu bättre därborta.

Efter all shopping var det dags för middag så det blev för ovanlighetens skull att äta på O'learys. Vi bestämde oss för Utskuren Biff med Pommes, Beasås, Aioli, Sallad och Grillad Majskolv.. MUMS!

Då klockan började närma sig nio kände vi att det var dags att börja åka hem. Vi drog hem till mig kollade att allt stod rätt till med ungdomsgården och sen drog vi ner till Hästen för en drink och lite snack och skämt med Sara och Sascha. Lorr och Niklas joinade precis innan det var dags att dra hem så det blev ett snabb hej och sen var det dags att bege sig hemmåt till sängen.

Så nu ligger jag här och borde egentligen redan sova men är faktiskt inte trött. Men får väl ta och försöka slummra in då jag börjar redan klockan sju imorn.

Nighty Night!!

0 Era tankar: