23 juni 2009

Finally im in Spain!!

Weiii då har man äntligen kommit till underbara och soliga Spanien. Värmen är påtaglig men med ett svalkande dopp klarar man det mesta.

Shoppingen har jag inte hunnit med riktigt än då vi mest har tagit det lugnt och badat och solat. Hann med en tripp till hamnen häromkvällen där vi gick runt och kollade i det olika stånden och åt churros som är det godaste som finns på spansk mark. (M jag åt ett dussin helt själv) Saknade dock dig att dela det med!!

Det blev även åka lite karuseller och andra livsfarliga grejer då barnen ville att jag skulle följa med. Trodde jag skulle dö när jag hamande på en grej som inte bara snurrar utan även är enormt högt upp i luften.

Har även hunnit med marknaden häromdagen. Vi vandrade runt där i cirka fem timmar i gassande sol och 34 graders värme. Kan ju lova att jag brände mig rätt rejält den dagen.

IKväll blir det åka och shoppa och sen spela liet kort med Lorr, Niklas, Annelie och Charlie bå balkongen.

Have it good everyone! Saknar er!

1 Era tankar:

Maria Flinck sa...

Ååååååååååååh!.... Vill också!!!!!