10 juni 2009

Tvätta och packa..

LIgger här och lägger in musiken på mobilen så att jag åtminstonde har det klart till Spanien. Sen funderar jag på om jag ska ta och tvätta och lägga ner det som jag redan nu vet att jag inte kommer använda innan resan..

Dock vet jag med mig att jag kommer att fastna vid skorna eftersom jag inte har någon som helst aning om vilka skor man ska ha med sig. Flip-floppen, ballerina, gladiatorsandalerna men sen då?! Vilka pumps ska få följa med??? De svarta är nog ett säkert val kanske kilklacksskorna i orange också.. Hmm svårt val när man har så många skor som man bara ÄLSKAR!

Sen kommer vi till nästa svåra val.. Bikini! Har säkert 30 stycken men det står mellan 9st. Jag kommer ju med all sannorlighet inte behöva mer än två men jag har ju inhandlat fem nya nu under våren och alla är lika fina. Sen har vi den gröna som definitivt ska med då jag inte spenderar en helsemester utan den.

Haha vilka svåra problem jag har..

Ne men dags att beta av resten av låtarna som ska med sen får vi se om jag orkar börja med packningen.. Känner jag mig själv så kommer det nog bli så att jag packar samma dag och så får det bli som det blir.

0 Era tankar: