04 juni 2009

Rain, rain rain.. And one Best friend..


Ännu en dag fylld med regn. När ska det sluta?! Meterologerna säger tisdag men man vet ju inte om man kan lita på dom. Jag menar för en vecka sen sa dom att sommaren var här för att stanna, men det är liksom 6 grader ute och regnet öser ner, inte riktigt sommar enligt mig.

Fan jag som verkligen såg framemot morgondagen.. Men vi kan ju hoppas att det vänder till imorgon kväll. Jag ber inte om ett mirakel, kräver inte solsken fats det skulle vara ett plus. Nöjer mig med lite varmare i luften och ett uppehåll på regnfronten.

Egentligen är jag en riktig regnälskare. Älskar att ligga i sängen och bara höra regnet falla utanför, eller ett riktigt ösregn med mig i mitten, men jag vill ju givetvis att det ska vara varmt när detta sker.

Aja nog om regn. Dagen har varit rätt stressig förutom de sista timmarna då det bara blev mys och fika på jobbet.

Drog mig hemmåt vid fyratiden för att städa lite vilket jag även lyckades med för en gångs skull. Så nu ligger det inte berg av kläder runt min säng.

Bello dök upp runt sju tiden, vilket ledde till att middagen blev rätt sen och sen blev det kortspel. En lång och en kort som Niklas kallar spelet för. Mycket skratt och minnen! Älskar verkligen att umgås med henne, är verkligen mig själv utan att hålla igen för fem öre.

Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på Förhäxad! Vad annars när vi två är i farten.

Ha det bra mina vänner Sleep tight!

0 Era tankar: