02 juni 2009

When people just don't care..

Kan inte bli av med känslan, den där känslan av att vara bortglömd och ensam.
Bryr du dig inte? Eller är tiden inte tillräcklig för att slå en signal..

Du sårade mig men ändå var det jag som tog första steget.. Varför skulle nog många fråga sig själva?! Jo för att jag bryr mig för mycket om dig och mår dåligt av att vara sur och ledsen över något du gjort. Men ändå ringer du inte..

Orkar inte grubbla över det här längre.. Får väl svaren så småningom antar jag, eller så kanske jag inte får några svar alls som vanligt.

Så därför orkar jag inte just nu, dessutom känns det väl inte riktigt som att du heller vill eller orkar.. Blir nog krypa ner i sängen och kolla på The Notebook. Finns ingen bättre film att se när man mår lite halvdåligt och bara vill hoppas igen..

Time to shut down and go under ground.. Stänger av ljudet på mobilen då jag faktiskt inte har lust att prata i telefon just nu.

0 Era tankar: