02 juni 2009

Home at last!

Den här dagen har kännts oändligt lång. Klockan stod typ stilla på jobbet, eller det kändes så iallafall. Men efter jobbet blev det dra ner till Centrum för en fika med Tove.

Trevligt som vanligt att bara sitta och snacka om allt som hänt och inte hänt i våra liv. Känns som lite av bitterheten lättade efter några timmars prat med T.

Efter maten skulle T på arbetsintervju så jag gick runt lite i butikerna och köpte det sista inför Spanien. Så nu är listan komplett och inget mer ska köpas förutom skorna som är på väg hem till brevlådan.

Sprang på Pernilla under shoppingrundan så jag följde med henne till The Body Shop där hon skulle inhandla lite grejer. Sen stod vi mest och pratade och inväntade Tove.

När T var klar med sin intervju var det dags för P att åka till frisören så jag och T satte oss på Waynes och snackade lite till innan det var dags att åka hem. Och det är här jag sitter nu, i soffan och bara slappar och beundrar mitt fina armband som jag köpte idag. Påminner lite om Disney armbanden som jag bara älskar!

Sooo lovely!

0 Era tankar: