24 juni 2009

Here i Go again..

Blev en uppdatering snabbare än vad jag hade tänkt mig. Har hittat ett svenskt internet Kafe så det blir skriva med ÅÄÖ... Så skönt..

Gårdagen var väldigt mysig dock förlorade jag rätt stenhårt på både plump och En lång och En kort.

Shoppingen var däremot helt makalös. Vilka fina grejer det finns, speciellt skorna! Handlade inte så mycket då man vill kolla runt lite mer innan man går lös på alla butiker och sätter sprätt på pengarna.

Men nu ska jag ta mig ner till stranden och lägga mig med musiken i öronen och äntligen börja läsa Flyga drake. (Ska läsa klart den innan jag kommer hem så vi kan se filmen P)

Saknar My Person! Speciellt under shoppingturerna ju!

Men hoppas ni har fint väder därhemma nu!

Have a nice one!!

1 Era tankar:

Maria Flinck sa...

Ååååååååååååååååååååååååh miss u to!!! Jesus va ja vill va där!! Morr!