07 juni 2009

You always jump to conclusion..

Varför kan ni inte låta mig bestämma själv vad som är bra för mig?
Jag måste få göra som jag vill även om ni inte alltid håller med..
Det är mitt liv och jag inkluderar de personer som är viktiga för mig.

Men ändå är det bara en person som faktiskt inte dömmer och förstår mig fast hon kanske inte alltid håller med om att vissa saker jag gör är bra för mig.. Älskar dig för att du alltid står på min sida och inte dömmer..

Vänner ska stötta varandra och givetvis säga ifrån när dom tycker att man handlar fel, men inte på ett dömmande eller otrevligt sätt. För jag menar i slutändan är det mittliv och jag som påverkas.

Dock vill jag säga att jag verkligen älskar mina vänner och jag vet att ni gör det ni gör för att ni inte vill se mig ledsen och sårad. Men ibland måste man få göra misstag... One learn from his/her mistakes..

0 Era tankar: