07 juni 2009

Crazy weekend..

Har varit en fartfylld helg varvat med jobb, vänner fest och ännu mera jobb.

Fredags kvällen började hemma hos Malin med Anncha, Malin, Pernilla och Erika. Det blev lite dricka, skratt och mycket prat. Runt tio tiden drog vi ner till Hästen där Maria, Jocke Björne och några andra satt och umgicks.

Hade väldigt kul, vissa fick i sig lite väl mycket alkohol men då jag jobbade dan efter tog jag det rätt lugnt och lämnade sällskapet lite tidigare än det andra.

Lördagen blev jobb och åter jonn. Men det var inte alls så mycket folk som jag ahde tänkt mig så jag fick sluta lite tidigare vilket alltid är uppskattat.

Drog mig hemmåt och tanken var att jag skulle vila en stund men vilat blev sova från två till halv åtta. Vaknade och fick stressa runt för att hinna fixa mig innan jag skulle möta upp Emmy.

Blev en liten försening men tillslut kom jag och Emmy iväg till Claudia. Vi var bjudna på vinkväll med lite tilltugg och mycket prat. Tanken var att vi skulle stanna till senast tio då jag skulle upp vid fyra för att åka till jobbet. Sällskapet bestod av mig, Emmy, Claudia och Mikaela.

Men vi hade så trevligt och glömde totalt bort tiden. Så tillslut bestämde jag mig för att strunta i och sova då det bara skulle göra mig tröttare. Så Emmy och jag hakade på ut fast vi båda jobbade på söndagen.

Vi gick ner till Fabben men Claudia hade fått i sig lite väl mycket champagne så hon blev inte insläppt. Men vi hängde inte läpp för det utan bestämde oss för att dra ner till Magget.

På vägen dit stötte vi på Jocke med vänner som också skulle ner till Magget. Så vi slog följe och festade tillsammans på Magget. Hade en riktig toppen kväll! Pernilla joinade då hon slutade jobba vilket alltid är ett plus!

Då Magget stängde ner för natten gick jag hem till Lorr och Niklas och satte mig för att invänta deras sällskap då det var på väg hem från Sara och Emil.

Fick ett mess från en kär vän så jag mötte upp honom och vi satt och pratade från tre till fem då jag började jobba. Var riktigt kul att träffa honom då vi inte setts på över ett år. Vi tog en promenad till Statiol innan jag började för att köpa cigg då jag insåg att mina hade tagit slut under tiden vi suttit och pratat.

Efter jobbet har jag bokstavligen inte rört mig ur sängen en enda gång idag. Är så otroligt trött då jag inte sovit något sen i fredas natt. Men ändå har jag inte lyckats somna.. Kanske lyckas jag somna inatt hoppas på det!

Hoppas eran helg har varit lika bra som min!

0 Era tankar: