22 februari 2010

After some wins you hit the ground.. Fast and hard!

Ligger här och ska snart gå ner och möta Tove på en fika. Ska bli riktigt kul då jag inte träffat henne på ett tag och det kommer att bli skönt att kunna prata av sig en stund.

Annars har dagen varit rätt lugn. Vaknade vid sex imorse då man givetvis ville se Sverige-Finland matchen! Jag har ju lovat Matte att inte skryta om Sveriges vinst men f*n vad vi var bra!! Så en rätt bra början på dagen trots den tidiga timmen. Blev även frukost hemma för en gångs skull vilket var riktigt skönt måste jag säga.. Kanske gör jag det till en vana, eller iallafall dom mornar jag har sällskap av M.

Kvällens planer är lite oklara men något kul måste jag ju hitta på då man har sovmorgon imorgon till halvtvå.

Kanske bara blir jag framför en bra film i min ensamhet. Känner att jag har en massa att reda ut och fundera över. Ibland undrar jag om vi människor är självdestruktiva av naturen. Varför kan vi inte nöja oss med att livet leker och att man är glad. Givetvis ska man hitta något sätt att förstöra lyckoruset..

Dags att skynda på lite nu! See ya!

0 Era tankar: