15 februari 2010

The world upside down..

Finns inte så mycket jag kan skriva om gårdagen då det mesta är konfidentiellt.. Men morgonen var iallafall underbar med frukost och ghost whisper maraton med Bello! När Bello hade dragit gav jag mig på att laga Tortellinigratäng! Maria dök upp och det blev en hel del prat över bardisken då jag lagade hon tittade på.

Lasse trillade in lagom till middagen och maten var verkligen riktigt god!! Nu är jag kanske lite partiskt men vem bryr sig.

Efter middagen skjutsade jag och Maria, Lasse till Arlanda då han efter bara några få korta dagars hemvistelse skulle iväg och jobba igen. Men vi har bokat in grillning på fredag då han kommer hem med granntrion!

Resten av kvällen kan summeras i Sex and The city citaten!

Ikväll blir det myskväll med Mattias och Maria.. Tiger it is and then a movie!

See Ya!

0 Era tankar: