13 februari 2010

Helgen började med mys..

Gårdagskvällen var precis så bra som den kunde vara. Matte kom hem till mig och hade köpt med sig Chips, Dipp, Cola och bara för att jag var sjuk fick jag även Godisnappar och Blåbärssoppa. Vi började kolla på Daybreakers men mitt i filmen kom Loretto och Niklas förbi. Det blev byta film och därefter en massa prat och skratt.

Runt ett bestämde dom sig för att bege sig hemåt och jag och M la oss i sängen och kollade klart på våran film. Den var bra men inte så bra som man hade förväntat sig.

Imorse låg vi kvar och myste ett bra tag innan vi bestämde oss för att trotsa kylan och bege oss till kondis för lite frukost. Vi hade ingen lust att sitta där så vi köpte med oss hem. Då jag kanske är världens bästa granne köpte jag med mig en macka hem till Maria också. Hon dök upp helt nyvaken efter ett tag och morgonen var fulländad.

Matte och jag låg kvar i sängen ett tag till efter frukosten men sen var det dags att hopppa in i duschen och börja dagen. Nu sitter jag här med Bello som precis dök upp, och ska bestämma vad vi ska hitta på idag.

See ya!

1 Era tankar:

Maria Flinck sa...

haha jag såg ut som skräp, just say it! :D