08 februari 2010

When you look back at things...

Ligger hemma med huvudvärk och känner mig stressad.. Har så otroligt mycket att göra men noll ork då huvudet känns som det ska sprängas i bitar.

Gårdagen var riktigt produktiv då jag hann med att städa undan en heldel saker här hemma och därefter åka hem till mamma och pappa för en riktigt mysig familjemiddag. Pappa hade lagat min och Lorettos favorit mat och Mamma hade bakat våran favorit tårta bestående av Chokladsockerkaka, grädde, apelsinchoklad, körsbär och likör.. MUMS!

Kändes konstigt att vara där och inte ha alla mina saker runtomkring mig. Konstigt att inte längre kalla det för hem. Inte för att jag inte trivs i lägenheten, men i huset har jag ju bott i nästan hela mitt liv. Jag har så otroligt mycket minnen, både bra och dåliga. Känns lite sorgligt nu när man stannar upp och tar sig tid att tänka på allt.

Men nu ska jag försöka vila bort huvudvärken... See ya!

0 Era tankar: