12 februari 2010

Sick but still kicking..

Ligger här i sängen och känner mig helt mörbultad.. Hade feber hela natten och imorse kände jag mig som en överkörd katt. Men jag tryckte i mig några alvedon och tog mig till jobbet iallafall då jag inte vill låta dom tro att de har vunnit..

Dagen gick faktiskt rätt fort och jag gjorde enorma framsteg med arabmaffian så im Happy! Efter jobbet gick jag hem och bestämde mig för att städa. Kanske inte den bästa idén när man mår skit. Orkade med badrummet, köket, damma och att packa upp lite saker men sen gav jag upp. Hade tänkt att hinna med dammsugningen också men kroppen sa strongt emot.

Gårdagen var riktigt trevlig med en hel mysdag med Maria! Vi låg hemma hos mig och kollade på Ghost Whisperer medans vi åt lunch sen åkte vi iväg och gjorde lite nytta innan det var dags för middag och lite tv tittande. Försöker få henne att gilla Vampire Diaries men det gick ju sisådär. Men me love it anyway!

Ikväll blir det myskväll framför tvn med Matte. Vi tänkte se Daybreakers och trycka i oss en massa onyttigheter. Då jag mår dåligt erbjöd han sig att handla allt innan han kommer hit. Så söt!

Men nu lite vila innan han dyker upp.. See Ya!

0 Era tankar: