23 februari 2010

You don.t see what i see...

Ligger här i sängen och har sovit noll.. Känner mig helt färdig men får skylla mig själv då jag fick för mig att jag i min ensamhet skulle kolla på The Grudge igår kväll. Detta resulterade givetvis i en sömnlös natt! Så tanken är väl att jag ska försöka hinna sova några timmar nu innan jag måste ta mig upp och gå till jobbet.

Gårdagens fika med Tove var riktigt mysig. Det pratades och skrattades och som vanligt fick jag det svaren som jag kanske inte alltid vill höra men som jag vet bara är för mitt bästa. Det är något jag värdesätter med T! Hon är alltid ärlig och vill bara ens bästa. Hon lindar inte in sakerna utan säger vad hon tycker rakt på sak. Kanske borde jag bli lite mer så istället för att alltid försöka lägga fram allt så försiktigt. Ibland behöver man bara höra sanningen hur ont den än gör.

I övrigt känner jag mig fortfarande irriterad och frustrerad. Men har kommit fram till att det inte finns så mycket jag kan göra åt saken just nu. Låta livet ha sin gång och med tiden blir saker bara ett minne blott.

Sleep tight!

0 Era tankar: