02 februari 2010

Not so much done as I was hoping for..

Jag hade ju en plan igår kväll.. Jag skulle gå och lägga mig i rimlig tid för att sen orka upp vid nio imorse och sätta igång med packandet av lådor. Nu blev det inte riktigt så då sängen lockade mer än lådorna imorse.

Men nu har jag äntligen klivit upp och gjort klart allt annat som ska göras så det innebär att jag faktiskt har lite tid över för packning och städning.

Annars är det inte så mycket mer som händer idag. Ska försöka göra så mycket jag bara kan innan och efter jobbet. Ska nog försöka få hit Loretto ikväll så kanske hon kan hjälpa mig lite.. Alltid roligare att vara två än helt själv.

Ska även försöka att inte fastna allt för länge med varje sak som ska packas.. Igår tog det alldeles för lång tid med vissa klädesplagg då jag och Annelie skulle skratta, prova och sen skratta lite till.. Jag menar vad tänkte jag egentligen med när jag köpte bikinin här brevid?! Tack och lov har smaken förändrats en hel del..

Time to get started!

6 Era tankar:

jr sa...

va ju inge fel på den juuu

Cali sa...

men jooo det ser ut som att jag är en av skabb brudarna på monday bar kryssningarna..

Jr sa...

Tre saker: 1. Eh nej de gör de inte, 2. de finns inga skabb brudar på mondaybar kryssningar!!!!!! Och 3. Hur faan känner DU till mondaybar kryssar och mondaybar över huvudtaget?!?!?!??

Maria Flinck sa...

EEH JO många tjejer på dom kryssningarna är skabb! de kryllar av bilder på dom på facebook! haha

Cali sa...

Men ja!! Kolla bara på E och tjejerna.. Finns ju bara skabb där!

Jr sa...

Vilket BS! :P