06 februari 2010

Gentlemen start your engines..

Goodmorning boys and girls!
Har ingen aning om vad rubriken har med inlägget att göra men fick lust att skriva det.. Har varit världens sämsta på att uppdatera men för det första har jag inte haft någon lust och för det andra har jag verkligen inte haft tid.

Men nu börjar det lugna ner sig lite. Har fått över nästan alla mina saker till lägenheten där jag numera även huserar. Första natten var lite halvläskig men inatt hade jag ju Matte här så det gick hur bra som helst.

Egentligen är det dags för mig att kliv upp och hoppa in i duschen då jag ska befinna mig på jobbet klockan elva. Men ett litet tag till tänker jag nog ligga kvar.

Ikväll blir det firning av Pernillas födelsedag och det börjar hemma hos henne med en riktig schlagerkväll. Då det blir lite ont om tid efter jobbet har jag faktiskt bestämt outfit i förväg.. Kors i taket!

Ne men nu måste jag verkligen gå upp! See ya!

0 Era tankar: