02 februari 2010

Packa, packa och ännu mer packa..

Nu har jag äntligen blivit klar med att packa alla kläder, väskor och skönhetsprodukter. Skorna vet jag inte riktigt hur jag ska göra med.. Ska jag packa dom i skolådorna eller utan, och hur f*n ska jag få med mig och få plats med alla?! Kanske lämnar jag kvar sommar skorna här vi får se hur det blir.

Så nu är jag nästan klar med rummet är i princip bara böckerna kvar men då jag äger en hel del böcker är detta inte så bara. Men jag ska nog lyckas!

Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Åkte och kollade på soffor med pappa men hittade inte en enda som jag verkligen föll för. Dock hittade jag en ROSA som var jätte fin men alldeles för liten. Skulle verkligen vilja ha exakt den färgen men lite större, men tror inte jag kommer hitta det. Som Matte sa tidigare lär det ju inte vara så stor efterfrågan på stora Rosa soffor.. Men jag efterfrågar ju en Nu!!!

Imorn ska jag gå upp tidigt och försöka hinna bli klar med det mesta innan jag börjar jobba vid halv två. Så nu blir det sussa sött!

Sleep tight!

0 Era tankar: