26 februari 2010

When happiness is all around me.

Pigg och glad på livet! Det är så jag känner idag... Normalt sett brukar jag inte vilja kliva upp när klockan ringer, men imorse var det lätt som en plätt. Kanske beror det på att i mina mått mätta så gick jag och la mig riktigt tidigt igår.

Dock hade jag en sådan jäklans migrän igår kväll. Tanken slog mig till och med att banka huvudet i en vägg för det skulle göra mindre ont än smärtan jag kände. Så middagen på Hästen blev kort men trevlig! Hade riktigt mysigt med Maria, Lasse och Sampa. Men runt nio var det dags för mig att säga godnatt och vandra hem och försöka sova med ett dunkande huvud.

Idag har underbara lilla syster A varit här och hälsat på. Vi myste ner oss framför Vampire Diaries och mumsade i oss pizza. Har saknat henne! Förut hade jag ju henne två dörrar bort och nu i ett helt annat hus. Men får se till att ta mig tid att träffas lite oftare!

Ikväll blir det myskväll med Matte. Vi ska äta middag på Tiger och därefter bänka oss framför tvn då Finland spelar semifinal i hockey OS. Kan ju inte säga att det är lika kul som att titta på när Sverige spelar men hockey är ju alltid kul ändå.. och dessutom är sällskapet toppen!

See ya!

0 Era tankar: