11 februari 2010

When the limit is reached..

Noll motivation, Noll lust!
Så känner jag över jobbet just nu.. Inte på grund av jobbet i sig, men idioterna som arbetar där. Känslan av obehag känns i hela kroppen bara tanken på att gå till jobbet dyker upp. Måste nog ta mig ett snack med J och förklara lite hur jag känner..

Annars har det varit en riktigt mysig morgon. Vaknade upp med M brevid mig som var minst lika trött som mig. Men vi får skylla oss själva då vi låg uppe halva natten och pratade om allt och ingenting. Han fixade frukost och sen blev det The voice. Mycket trevligt då jag normalt sett går upp så sent att jag knappt hinner andas innan man ska iväg till jobbet.

Men nu ska jag försöka städa upp lite här hemma och sen blir det nog att packa upp mina böcker och lägga mig i sängen med någon bra bok.

See ya!

0 Era tankar: