24 februari 2010

A new sleeping buddy..

Ligger i Marias soffa och känner mig riktigt trött... Har inte hunnit med så mycket som jag hade hoppats på idag, men jag klagar inte. Efter jobbet gick jag hem en snabbis och duschade och sedan bar det av på familjetripp till Media Markt med middag på Max.

Alltså jag förstår inte varför alla tycker att det är så jäkla gott med Maxburgare för själv är jag definitivt inte ett fan! Men resten av familjen ville minsann ha Max så Max fick det bli!

Inatt blir det Hockey för hela slanten. Vet inte om jag orkar med halvtvå matchen men det blir definitivt match klockan fyra då Finland spelar och sedan klockan sex då Sverige spelar. Hur ska man orka!!

Tove ringde för en stund sen och frågade om jag kunde vara hundvakt åt Sibel till imorgon vilket jag glatt tackade Ja till! Så Matte och jag får en liten söt sovkompis inatt.

Men nu ska jag fokusera på hockeyn!

See Ya!

0 Era tankar: