09 februari 2010

All work and some play..

Ligger i sängen helt utmattad efter dagen som varit..Började jobba klockan sju vilket inte är så ovanligt, men imorse var jag verkligen sjukt trött. När jag kom till jobbet fick jag nyheten om att jag skulle få jobba själv fram till halv två då H var sjuk. Förstår inte varför man inte kunde ringa in någon men det var tydligen inte ett alternativ.

En stressig dag blev det med en massa att göra och irriterande H2 som bara fick mig att känna mig obekväm med konstiga utlägg och kommentarer. Men tillslut dök Sussi upp vid halvtvå och jag fick äntligen sätta mig ner och pusta ut en stund.

Efter jobbet mötte jag upp Pernilla, och vi gick hem till mig och kollade på The Princess and The Frog. Riktigt fin film i sann Disney anda. Hon åkte hem runt sex och då var det bara att koka ihop lite middag innan Tove, Anncha, Jenny och söta Sibel dök upp på lite fika.

Det blev mycket tjejsnack och allt mellan himmel och jord och jag tror nog att det tre tillsammans lyckades låna med sig halva min garderob. Men trevligt hade vi!

Men nu är det dags att lägga huvudet på kudden och somna gott.

Sleep tight!

1 Era tankar:

Maria Flinck sa...

meh! den skulle ju vi se... :(