28 februari 2010

Family, Friends and the BF..

Ligger här i sängen med Lorr och har precis kollat klart på Underworld. Hon sover sött och jag ligger mest och känner mig rastlös. Gårdagen var riktigt lyckad! Middag med Sandra och Maria vilket ledde till mycket tjejsnack varvat med en massa skratt och drinkar.

Matte dök upp senare på kvällen med några kompisar och jag hoppade mellan borden för att hinna med att umgås med alla. Kanske blev det lite väl mycket dricka, men nyktrade snabbt till när man kom hem och fick ta en varm dusch och mysa ner sig i sängen brevid underbaraste Mattias.

Vaknade upp imorse med en jäkla huvudvärk och trötthet som inte var av dennna jord. Men efter två alvedon, en calzone och trevligt sällskap känns huvudvärken och tröttheten som bortblåst.

Kvällen har mycket att erbjuda, dock vet jag inte riktigt om jag är sugen på att hitta på något speciellt idag. Kanske bara blir lite hockey, vänner och middag.. Tar det lite som det kommer!

See Ya!

0 Era tankar: