15 mars 2010

Family weekend..

Har haft en riktigt skön helg! Har njutit av familjens sällskap, vänner och The Bf. Känslorna är många efter förra veckans händelser.. Men jag ska försöka tänka positivt innan man får några svar som bevisar motsatsen.

I fredags blev det en lugn hemmakväll med middag hemma hos pappa med hela familjen. Därefter åkte jag hem och myste ner mig med Mattias! Lördagen var lite halvjobbig men på kvällen firade vi Anncha vilket höjde humöret en hel del. Det blev mycket skratt, alkohol, lekar och melodifestivalen med vännerna. Kvällen avslutades med en snabbvisit på magget och därefter åkte jag hem till Mattias och sov.

Söndagen var riktigt perfekt med pizza och film till frukost med M! Därefter hämtade pappa mig för att åka och handla inför kvällen. Det blev grillning med familjen, Mattias, Niklas och Charlie. Riktigt mysigt dock var man sjukt mätt när man kom hem.

Helgen avslutades med en snabbvisit hemma hos Maria och därefter myste jag och Mattias ner oss i sängen och kollade på film tills vi somnade.

Dags att fixa mig till jobbet! See ya!

0 Era tankar: