06 mars 2010

Satisfied me..

Ligger här i sängen, nyvaken och full av energi!

Gårdagen bjöd på en massa highs och inga lows.. Vaknade upp alldeles för tidigt då klockan bara var sju. Var verkligen inte trött och kunde inte somna om så jag väckte Mattias. Stackarn som får stå ut med mina tidiga mornar till och med när vi är lediga! Det blev en mysfrukost framför Men on Fire. Sjukt bra film!

Efter mycket tv-tittande bestämde vi oss för att ta oss ut i solen och gå ner till affären och köpa lite lunch! Det blev världens godaste sallad gjord på mozzarella och proscuittoskinka med melon! Helt underbart gott!

Det blev en promenad med Lorr, Emma och lilla underbara Nicole i solskenet.. Så skönt! Efter det var det bara att stressa hem och fixa mig innan det var dags för middag hemma hos pappa med familjen och S, G och N. Riktigt mysigt men blev inte så långvarig då jag skulle hem till Bellos föräldrar på lite spel och vinkväll.

Väl där dracks det mitt nya favoritvin, spelade spel, skrattades och pratades gamla minnen. Har nog inte skrattat så mycket på riktigt länge!

Nu är det dags för mig och B att äta frukost och sen blir det en promenad i solen! Have a nice one!

0 Era tankar: