10 mars 2010

När irritationen växer..

Hur är det möjligt att vara så irriterad som jag känner mig just nu?!

Varför är det så att när det känns som att livet är toppen och man svävar uppe i det blå.. så händer det alltid något som får ner en utan fallskärm på jorden igen!

Kanske är det JAG.. Kanske är det DU?! Jag vet inte men något är det iallafall. Inte blir det bättre av att man får konstiga blickar, nedvärderande kommentarer och blir dumförklarad stup i kvarten.

När blev VI mindre viktigt?! Okej att skita i.. Okej att helt enkelt vända ryggen till då man kanske förväntar sig att man alltid ska finnas där..

Förmodligen kommer jag alltid det.. Men just nu vill jag bara vända ryggen till och sluta bry mig.. Just nu skulle det vara enklare än att gå runt och känna denna ständiga irritation hela tiden. Har försökt men inte fan går den över..

Ska sluta vara bitter nu.. Har ju haft en underbar dag med Lorr, Emma och Nicole! Det blev fika på kondis där även P, S, E, L befann sig. Riktigt mysigt! Efter fikat promenerade vi hem till mig där vi myste ner oss gosade med Nicole och snackade en massa skit! Helt underbart!

Nu blir det Avatar med familjen! See ya!

0 Era tankar: