21 mars 2010

Lost in translation..

Uppe med tuppen, fast jag hade hellre legat kvar i sängen och sovit några timmar till då huvudet känns som bomull. Men snart är det dags att bege sig till jobbet och jag hoppas verkligen att folk håller sig hemma idag då jag inte är sugen på någon söndagsstress.

Gårdagen spenderades med familjen då vi åkte och hämtade mamma på flygplatsen. Kändes riktigt skönt att ha henne hemma igen, speciellt nu när allt är som det är. Blev en kortvisit för min del då huvudet värkte och tröttheten var ett faktum.

Åkte hem och la mig redan vid tio men somnade inte riktigt lika tidigt då jag satt i telefon med M en bra stund innan det var dags att sova.

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket den här veckan. Har mest umgåtts med familjen och legat hemma och varit sjuk. Har knappt orkat ringa någon eller ens svara i telefon.. Men det har verkligen inte varit personligt mot någon men orken har bara inte infunnit sig.

Pernilla och Mattias har stöttat mig en hel del just för att vi har pratat men inte just om allt det jobbiga hela tiden. Nu menar jag inte att ni andra inte funnits där men just P och M har verkligen hjälpt mig rätt mycket.

Ne men nu ska jag bege mig till jobbet! PS: Mattias lycka till på matchen idag! Det kommer att gå jätte bra ska du se! Pusss

See ya!

0 Era tankar: