22 mars 2010

Perfect Sunday..

Igår hade jag nog en av det bästa söndagarna jag kan minnas.. Gick till jobbet tjugo över nio men det var faktiskt inte ens jobbigt. Malin dök upp vid halv elva och därefter hade vi mysdag då folket verkade hålla sig hemma i snö ovädret.

Konstigt nog gick dagen jätte fort fast vi hade lite att göra... Men inte klagar jag för det!

Efter jobbet begav jag mig hemåt och la mig i sängen och vilade. Vaknade av att Mattias dök upp och därefter begav vi oss ner till affären för att inhandla det sista till tacosmiddagen.

Maten blev jätte god och riktigt kryddigt stark precis som det ska vara! Efter middagen blev det en snabbdusch för min del och därefter la vi oss i sängen och kollade på Percy Jackson. Ganska bra film men inte alls så bra som alla har fått det att låta.

En riktigt perfekt söndag med det bästaste av sällskap, god mat, film och en massa mys! Har ju inte träffat M sen förra tisdagen, förutom några snabbvisiter på hans lunch.. Så det var riktigt mysigt att bara få umgås, mysa och köra den vanliga topp tre listan :)

Ne men nu ska jag börja fixa mig för att bege mig till jobbet. Snöovädret har lagt sig och solen skiner utanför fönstret vilket speglar dagens humör riktigt bra!

See ya!

0 Era tankar: