03 mars 2010

More than i could ask for..

,
Ligger här i sängen! Nyvaken, trött men riktigt glad!

Låg och tänkte en massa igår innan jag gick och la mig, ensam då Mattias inte var här, och det jag kom fram till skrämde mig lite fast på ett bra sätt. Vi har inte varit tillsammans så jätte länge men ändå känner jag mig så otroligt glad över att ha honom i mitt liv. Han får mig att le, skratta åt saker som ingen annan skulle förstå, helt enkelt får han mig att må riktigt bra!

Därför känns det alltid lite ensamt när man ska lägga sig helt själv. Hur sjukt är det inte att man saknar något som man för två månader sedan inte visste att man hade?! Hur fort går det inte att vänja sig vid någon.. Någon som får en att le varje gång man ser hans namn på telefondisplayen.. någon som helt enkelt får mig att må riktigt bra!

Ne men nu är det dags för mig att lämna sängen, sluta fundera så mycket och börja packa ihop för att gå till jobbet.

Have a nice one!

2 Era tankar:

Anonym sa...

nice blog nice Lady :)

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog