30 mars 2010

When change gets you thinking of the bad stuff..

Ligger hemma i sängen med migrän.. Var helt övertygad om att mitt huvud skulle explodera imorse när jag slog upp ögonen. Men istället kom illamåendet över mig och sedan dimman. Har proppat i mig en massa tabletter och vatten så lite bättre känns det.. just nu iallafall. Kanske borde fundera på att få i mig lite mat men orkar inte ta mig till köket då jag blir yr så fort jag ställer mig upp.

Förutom migränen var morgonen inte en av det bästa.. Hatar att börja dagen med diskussioner och tjafs men har tänkt mycket och länge på vissa saker och kanske kan man inte ta allt som folk slänger omkring sig. Nu menar jag just inte tjafset imorse men det känns som att jag kanske borde bli bättre på att säga ifrån, inte förlåta så lät och faktiskt lär mig att stå på mig lite mer.

Det roliga är att nu kan man skylla på att jag har mindre tid att umgås för att jag har en till person i mitt liv som vissa tycker tar all min tid. Men om ni skulle lyssna och veta någonting om mig och allt som hänt på senaste så har jag för det mesta varit själv. Har isolerat mig och faktiskt till och med vägrat svara i telefon många gånger. Alla tror sig veta hela tiden vad jag har för mig och vem jag umgås med men för det mesta har ni faktiskt fel. Ja visst självklart träffas vi en heldel... men bara för att någon kommer hem och sover med mig vid elva betyder inte det att jag inte kan göra något innan dess. Jag har nästintill lika mycket tid att träffas nu som jag hade förut men skillnaden är att jag kanske inte vill alla gånger.. Har den tanken aldrig slagit er...

Ne känner att det är dags att avsluta innan jag skriver något jag kommer ångra... Ska försöka vila lite nu.. See ya!

0 Era tankar: