27 mars 2010

When satisfaction is a fact..

Sitter här framför tvn med Mattias och äter frukost. Känner mig helt utvilad och riktigt nöjd och glad. Gårdagen var en av det bästa dagarna hittills så euforin är ett faktum.

Jobbade fram till halv två då jag och Mattias tog en fika innan det var dags för mig att bege mig till flygplatsen för att hämta farmor och farfar. Helt sjukt att jag inte har träffat dom på fyra och ett halvt år. Men fem minuter in kändes de som att det aldrig hade varit borta.. Helt underbart!

Vi åkte hem till mamma och pappa för middag och familjemys och runt fem joinade Lorr och Niklas på en snabbvisit innan det skulle vidare hem till Niklas föräldrar för att fira Ns födelsedag! Lovely!!

Åkte hem runt halvnio då tanken var att jag och M skulle möta upp Lorr och Niklas för att åka in till stan och fira! Istället fick jag ett mess om att N hade börjat må dåligt så vi låg kvar i sängen och myste och somnade redan halv elva. Vaknade runt halvtvå men somnade snabbt om. Hur skönt som helst att göra absolut ingenting med det bästaste av sällskap!

Idag ska jag nog bara umgås med familjen, fixa och städa inför målningen imorn och hämta min soffa. Det kommer bli en helt underbar dag det känner jag på mig!

See ya!

0 Era tankar: