09 mars 2010

Sleeping marathon..

Nyvaken och riktigt utvilad!

Somnade redan runt tio igår vilket för mig är riktigt konstigt. Normalt sett brukar jag inte ens känna mig trött innan klockan ett. Dock blev jag väckt några gånger men annars sov jag riktigt bra ända fram tills nu.

Middagen hos pappa var precis så mysig som jag hade tänkt mig, och det var riktigt skönt att bara vara för en stund. Irritationen jag känt de senaste dagarna rann av mig och jag kände hur jag slappnade av för första gången på länge. Efter middagen började vi kolla på Law Abiding Citizen helt sjukt bra film! Hann inte se klart den innan pappa skulle till jobbet så jag såg klart den här hemma istället. Kan verkligen rekomendera den!

Ikväll blir det middag på Barca med Pernilla och Anncharlotte.. Ska bli riktigt gott då jag har varit sugen på kronärtskocka och i synnerhet tapas ett bra tag nu. Efter middagen ska vi möta upp Lorr, NIklas och Samuel och däreter blir det Alice in Wonderland.. 3D Style!

Ser verkligen emot kvällen men innan dess ska här jobbas.. Så nu börjar det bli lite bråttom.

See ya!

0 Era tankar: