03 mars 2010

När det snöar glitter..

Har precis blivit klar med städandet av lägenheten! Känns så otroligt skönt när allt är rent runtomkring en.

Så nu sitter jag här och kollar mig omkring i min alldeles egna städade lägenhet samtidigt som jag mumsar i mig en majsmjölsfralla med ost, körsbärstomater och givetvis får vi inte glömma aromaten och en stor kopp grönt te.

Snart är det dags att bege sig ut i kylan igen då pappa och jag ska iväg och handla lite grejer och kolla upp någon fin färg som jag ska måla sovrummet i. Har skjutit på målningen alltför länge nu så dags att ta mig i kragen!

Ikväll ska jag träffa Pernilla om hon inte slutar alltför sent på jobbet, och därefter blir det mys med Mattias när han kommer hem från jobbet!

Men nu ska jag äta klart och sedan ta och leta upp mina solglasögon då solen lyser som bara attans utomhus! Allt blir så mycket finare när solen ligger på.. Ta bara snöflingorna tidigare idag, det såg ut som det snöade silverglitter! Hur underbart låter inte det!

0 Era tankar: