29 mars 2010

Tired but still a pretty good monday..

Sitter och ska precis äta lite lunch. Det blir tonfisksallad vilket alltid är lika gott!


Gårdagen spenderades mest i sängen då man kanske inte mådde sådär jätte bra. På kvällen åkte jag hem till mamma och pappa och myste lite.. Riktigt trevligt!


Mattias kom över vid tiotiden då jag redan hade slocknat.. Var så sjukt trött. Han satt uppe med lite plugg och jag fortsatte att varva sömn med lite läsande. Det är så skönt att vi är så avslappnade med varandra..

Idag blir det fika med Tessan, Alex, Amelia och Freddy efter jobbet och sen kanske det blir middag med Tove. Skulle vara toppen så jag hoppas på att hon kan!


Men nu är det dags att äta innan jag måste återgå till jobbet. Vill även passa på att be om ursäkt till Maria för igår. Ska fixa det där idag.


See ya!

0 Era tankar: