25 mars 2010

When the ripe gets bigger..

Har uträttat en heldel idag. Ringt en massa samtal, bokat in tid hos läkaren, städat och nu ska jag bege mig hem till mamma och pappa för lite mys och städning av mitt gamla rum. Mamma har tröttnat på att husera mina skor så det måste jag plocka med mig hem idag.

Känner mig riktigt nere idag.. Vet inte riktigt varför men det har ju hänt en heldel de senaste veckorna så jag känner i hela kroppen att det börjar ta ut sin rätt. Känner både i kropp och själ att jag är helt slut... Huvudet snurrar och tankarna lika så!

Känner mig riktigt ensam, fast jag vet att det inte stämmer så känns det så just idag. Vill inte vara ensam och då alla andra är upptagna idag så tar jag min tillflykt hem till familjen. Kan vara riktigt skönt att bara vara och kanske rensa tankarna en stund..

Men nu är det dags att dra!

See ya!

0 Era tankar: